GARANTİ POLİTİKASI


KALİTE GARANTİ POLİTİKASI
tomtoc, dijital eşyalarınızı koruyabilen kaliteli ürünler sunmaya adanmıştır. Her ürün kalite testinden geçirilmiştir. Kalite garantimiz, tomtoc tarafından amaçlanan kullanım koşullarında kullanıldığında geçerlidir ve özellikle kötüye kullanım, ürünün amaçlanan amacından daha fazla kullanım veya tesadüfi veya sonuçsal hasarlarını hariç tutar. Bu garanti, tomtoc ürünlerinde saklanan veya taşınan eşyalara zarar verir.

KARGO ÜCRETİ
Lütfen onarım detayları e-postasında belirtilen adrese çantayı gönderin. Paketinizin dışına onarım numaranızı yazmayı unutmayın. Size takip numarası ve sigorta sağlayacak en ucuz kargo yöntemini kullanmanızı öneririz. tomtoc, transitte kaybolan paketlerden sorumlu değildir.


GARANTİ SÜRELERİ
tomtoc, ürünün orijinal satın alma tarihinden itibaren bir (1) yıl boyunca malzeme ve işçilik hatalarına karşı ürünü garanti eder ("Garanti Süresi"), Ürün yetkili bir bayiden satın alındığında.

Ürün kusurlarının garanti kapsamına giren malzeme ve işçilik hataları, yaşa bakılmaksızın kapsanır. Malzemelerde veya işçilikte bir kusur varsa, çantayı kendi takdirimize göre tamir ederiz.

Çantanın işlevselliğini etkileyen normal aşınma, yıpranma ve kullanımdan kaynaklanan herhangi bir hasar garanti süresi içinde kapsanır.

*Eğer ürününüz tomtoc.com.tr'den kusurlu bir şekilde geldiyse, İade ve Değişim sayfamızı ziyaret edin.

GARANTİ KAPSAMINA GİRMEYENLER
Kapsanmayan hasarlar, kötüye kullanımdan, normal aşınma ve yıpranmadan, çantanın işlevselliğini etkilemeyen kozmetik sorunlardan ve kazara hasardan kaynaklanır.

tomtoc ürünlerinin makineyle yıkanabilir olduğu tasarlanmış ve belirtilmiştir, ancak bu, garanti kapsamımızın dışında kalan hasarlara neden olabilir. Kurutucular hiçbir zaman önerilmez ve hasar garanti kapsamı dışında olacaktır.

tomtoc, çantanın işlevselliğini etkilemeyen normal kullanımdan doğal olarak ve kaçınılmaz olarak meydana gelen aşınma ve yıpranmadan sorumlu değildir; bu, zamanla renk değişiklikleri, sürtünmeler ve malzemelerin genel bozulması gibi şeyleri içerir.

Garanti hizmeti, kumaşta yırtıklar veya kesikler, hayvanların ürünlerimizi kemirmesi veya pençelemesi gibi kazara hasarları, havayolu kötüye kullanımından kaynaklanan hasarlar ve diğerlerini içermemektedir.

GARANTİ BAŞVURUSU
Lütfen bize doğrudan bir e-posta göndererek (destek@segment.com.tr) sipariş numaranızı veya ürün seri numaranızı gönderin, size 24 saat içinde yanıt vereceğiz.