Tomtoc'la alışveriş yapmayı seçtiğiniz için teşekkür ederiz. Dijital cihazlarınızı korumak için tasarlanmış donanımlarımıza güvendiğiniz için minnettarız. En büyük önceliğimiz, ürünlerimizi kullanma deneyiminizin keyifli ve tatmin edici olmasını sağlamaktır. Ancak satın aldığınız üründen tamamen memnun kalmazsanız lütfen iade sürecini başlatın.

 

İADE İÇİN NELER ŞART

Satın aldığınız veya www.tomtoc.com.tr 'den doğrudan aldığınız özelleştirilmemiş bir ürün olmalıdır.

Satın almanızdan itibaren 30 gün içinde, tüm orijinal etiketleriyle birlikte orijinal durumunda olan ürünler tam bir geri ödeme için iade edilebilir. Ürünü satın almanızdan daha uzun bir süre geçmiş olsa da hala garanti süresi içindeyse (garanti politikamızı inceleyin), size ücretsiz değiştirme veya tamir hizmetleri sunacağız ve taşıma maliyetlerini biz karşılayacağız. Alternatif olarak, başka sorunlarla karşılaşırsanız, lütfen aşağıdaki SSS bölümünü okumaya devam edin ve Bize Ulaşın, Destek ekibimiz size yardımcı olacaktır.

İADE TALEBİNDE BULUNMAK

Lütfen tomtoc İade Merkezi'ne gidin ve iade başvurunuzu başlatın, ardından kalan iade sürecini takip edin.

TOMTOC.COM.TR İADE SÜRECİ

Adım 1: Hesabınıza www.tomtoc.com.tr 'de giriş yapın, hesabınızda www.tomtoc.com.tr Satış Sipariş Numarasını bulun (örneğin. TMCAB12345678909). İade formumuza göz atın ve "Bir öğe iade etmek istiyorum" seçeneğini seçin, ardından "İade başvurumu başlat" düğmesine tıklayın.

Adım 2: Bir sonraki sayfada iade etmek istediğiniz ürünleri seçin. Her bir öğe için, dönüş nedeninizi seçmek için sağlanan açılır menüden en uygun olanı seçin. Seçimlerinizi yaptıktan sonra, iade talebinizi gönderin.

Adım 3: İade ve iade talebiniz onaylandığında, size dosya ile ilişkili e-posta adresine bir iade özeti e-postası göndereceğiz. Bu e-posta gerekli tüm bilgileri içerecek ve ayrıca aşağıdaki ek adımları içerecektir.

Adım 4: Lütfen İade Özeti E-postasını yazdırın ve iade ettiğiniz öğe(ler) ile birlikte ekleyin.

Adım 5: Takip numarasını aşağıdaki sayfaya girin.

Adım 6: Alındıktan sonra, iadelerin işlenmesi yaklaşık 7-10 iş günü sürecektir.

SSS

S: Siparişimden bir şey eksikse ne yapmalıyım? C: Siparişinizden eksik bir şey varsa, lütfen eksik olan ürünü belirterek bize ulaşın. Mümkün olan en kısa sürede sorunu çözmek için çalışacağız.

S: Siparişimi nasıl iptal edebilirim? C: Lütfen siparişinizi 24 saat içinde info@dossimo.com.tr adresine bir e-posta yazarak iptal edin, çünkü bu süre sonunda siparişler otomatik olarak gönderilecektir.

S: Özel olarak yapılmış ürünler için iade politikası nedir? C: Özel olarak yapılmış ürünler için iadeleri kabul edemeyeceğimizi üzgün bir şekilde belirtiyoruz. Tüm özel olarak yapılmış çantaların satışı kesindir ve iade veya değişim yapılmaz.

S: Bir ürünü nasıl değiştirebilirim? C: Şu anda bir değişim hizmeti sunmuyoruz. Orijinal ürünü iade edebilir ve yeni bir sipariş verebilirsiniz. Eğer ürünü bir hediye olarak aldıysanız ve geri ödeme yerine mağaza kredisi tercih ederseniz, lütfen sipariş detaylarıyla bizimle iletişime geçin.

S: Bir tomtoc ürünü başka bir perakendeciden satın aldıysam ne yapmalıyım? C: tomtoc ürününüzü bir perakende mağazasından veya başka bir web sitesinden satın aldıysanız, iade seçenekleri için lütfen doğrudan satın aldığınız yerle iletişime geçin. Bir tomtoc ürünüyle ilgili belirli bir sipariş numarası formatında bir sipariş aldıysanız (TMCAB12345678909), lütfen tomtoc ürününü satın aldığınız şirketle iletişime geçmek için bu numarayı kullanın.